Pogosta vprašanja

Spletno naročilo

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost, kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti. Kot registrirana stranka, boste v prihodnosti hitreje in lažje opravili nakup. Vaš naslov bo že shranjen, tako da vam ga ne bo treba ponovno vnesti, ko boste oddali novo naročilo. Prav tako vam bo omogočen ogled kratkega povzetka vseh vaših naročil in njihove lokacije. Na ta način boste lahko preverili, ali je bilo vaše plačilo prejeto, odposlano… Ob prijavi se boste lahko z enim klikom prijavili na Kiddo e-novice, v katerih vas bomo obveščali o trenutnih ponudbah, akcijah in ostalih pomembnih obvestilih.

Kako se lahko registriram?

Kliknite na povezavo »Moj račun« ali »Prijava« nad menijsko vrstico. Vpišite svoj e-poštni naslov in geslo (s tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem) in kliknite »Prijava«. In vaš račun je pripravljen!

Želim naročiti preko telefona. Katero številko naj pokličem?

Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 9.00 do 14.00 na 041 241 751.

Imam kodo za popust. Kam jo lahko vnesem?

V košarici nakupa lahko vnesete tudi promocijsko kodo ali komentar. Promocijska koda je koda, ki jo navadno posredujemo preko e-pošte, letakov in družbenih omrežij. V primeru, da ste zasledili našo promocijsko kodo, jo lahko uporabite v naši spletni trgovini na naslednji način. Ko izberete svoje izdelke, jih vnesete v košarico. V košarici vnesete svojo kodo v »Koda kupona«. Po vnosu kode kliknite na puščico in vaš popust bo avtomatično obračunan. Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je potrebno do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). Koda ne velja na posebej označene izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil.

Kako vem, da je nakupovanje varno?

Spletna trgovina Kiddo uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Opravil sem nakup, zakaj nisem prejel potrditvenega e-maila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila info@kiddo.si ali telefonske številke 041 241 751.

Ne uspem dokončati naročila. Kaj lahko storim?

Če mate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail info@kiddo.si ali nas kontaktirajte na 041 241 751, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.

Kaj pa če si premislim glede nakupa?

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte info@kiddo.si ali telefona 041 241 751. V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa jih krijete sami. To pomeni, da se vam izstavi dobropis z odbitkom zneska dostave ali povrne kupnina, zmanjšana za znesek dostave.


Plačila in računi

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Naročila«.

Plačal sem po predračunu. Ali vam moram poslati kopijo vplačila?

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 15:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več. Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.

Izbral sem plačilo po predračunu, vendar predračuna na e-mail nisem prejel, kaj naj naredim?

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

Kako lahko plačam naročilo?

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s plačilnimi karticami in plačilo s PayPal-om. Pridružujemo si pravico, da pri večjih vrednostih naročila od kupca zahteva plačilo blaga pred odpremo.


Dostava in vračilo blaga

Kakšen je strošek poštnine?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov. Za naročila do 100 € znaša poštnina 2,90 €, za naročila nad 100 € pa je poštnina brezplačna. Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna še dodaten strošek provizije, ki znaša 2 €. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Ponudnik se sam odloči s katero dostavno službo bo poslal naročilo.

V kolikšnem času prejmem naročeno blago?

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. Dobavni rok v Sloveniji je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.

Ali bom predhodno obveščen po telefonu o času dostave?

Pred dostavo prejmete e-mail in/ali SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, kje lahko paket prevzamete.

Po nekaj dneh še nisem prejel paketa? Koga naj kontaktiram?

Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@kiddo.si in pogledali bomo, kje se nahaja vaš pošiljka.

Izdelki mi ne ustrezajo. Kako jih lahko vrnem?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail info@kiddo.si ali po telefonu na 041 241 751, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na TRR nakazal vračilo kupnine. Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti.

Več o vračilu blaga si lahko preberete na strani: Vračilo blaga.

Kako zamenjam izdelek?

Prosimo vas, da nas o zamenjavi predhodno obvestite na e-mail info@kiddo.si.
V sporočilu o zamenjavi napišite: vaše ime, priimek in naslov, točno ime ali šifro artikla, ki ga vračate in novega. Ko bomo prejeli vaše sporočilo bomo v najkrajšem možnem času izdelek za vas rezervirali.

Zamenjate lahko za katerikoli drugi izdelek ali zahtevate vračilo kupnine. Omogočamo vam tudi možnost dobropisa za naslednje naročilo. Vrnjeni izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran.

Prejel sem poškodovan artikel, kaj sedaj?

Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na info@kiddo.si, s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.


Produkti

Kako izberem pravo velikost oblačila?

Velikosti so različne od znamke do znamke, zato prosimo preverite tabelo velikosti, ki jo lahko najdete pri vsakem posameznem izdelku. V kolikor ste v dvomih, pa vam z veseljem pomagamo. Pišite nam na info@kiddo.si ali nas kontaktirajte na 041 241 751.

Od kod so vaša oblačila?

Vsa oblačila so delo vrhunskih ustvarjalcev iz Poljske. Izdelana so torej v Evropi ter sešita iz preverjenih materialov najvišje kakovosti, ki so 100% varni za občutljivo otroško kožo.

Ali bodo oblačila ves čas dobavljiva?

Kolekcije so omejene in pri večini ustvarjalcev izidejo 2-4x letno. To pomeni, da je količina posameznega oblačila omejena in ko zaloga enkrat poide, kolekcija najverjetneje ne bo več dobavljiva. Če vam je kakšen kos všeč, torej ne odlašajte z nakupom, saj ga morda že naslednji dan več ne bo na voljo.

Ali je oblačila možno videti v živo? Vas lahko kje obiščem?

Zaenkrat poslujemo zgolj preko spleta in nimamo fizične prodajalne, kjer bi oblačila lahko videli v živo. Vam pa omogočamo menjavo ali vračilo izdelkov, v kolikor vam le-ti ne bi odgovarjali. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Ali fotografija ustreza realnemu izgledu izdelka?

Trudimo se, da so fotografije izdelkov čim bolj identične temu, kar boste videli, ko prejmete izdelek in si ga ogledate v živo. Zato poskrbimo za dovolj kvalitetne in podrobne fotografije. Vendar pa zaradi nastavitve vaše grafične kartice in prikazovalnika niansa barve izdelka na fotografiji lahko malenkost odstopa od realne barve.


Uporabnik

V kakšen namen bodo uporabljeni moji osebni podatki?

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Evitas dovoljujete, da podjetje Timaja, Timi Hraš s.p. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Timaja, Timi Hraš s.p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Kako sem lahko obveščen o novostih?

Ponudbo osvežujemo dnevno. Če želite biti seznanjeni z novostmi, kliknite »Like« na naši Facebook strani ali kliknite »Follow« na našem Instagram profilu. S prijavo na naše e-novičke pa boste redno obveščeni o vseh novostih in popustih iz naše spletne trgovine www.kiddo.si.

Pozabil sem uporabniško ime/geslo Kako pridobim novo?

V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico kliknite na »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis Uporabniškega imena in Gesla, kliknite »Ste pozabili geslo?«. V polje vpišete vaš elektronski naslov in kliknite »Ponastavi geslo«, na e-mail naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.

Imam komentar o vaši spletni trgovini. Koga lahko kontaktiram?

Pišite nam na e-mail info@kiddo.si in nam zaupajte svojo idejo, komentar ali mnenje! Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami.

Vprašanja, ki ga iščem, ni na seznamu. Kam se lahko obrnem?

Če odgovora niste našli, nam pišite na e-mail info@kiddo.si ali nas kontaktirajte na 041 241 751 in z veseljem vam bomo pomagali.