Pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Kiddo, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Timaja, Maja Duh s.p. pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Kiddo. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine Kiddo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Kiddo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Timaja, Maja Duh s.p., v nadaljevanju ponudnik/trgovina/Kiddo. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Kiddo, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Kiddo upravlja podjetje:

Timaja, Maja Duh s.p.
Bazoviška ulica 12
2000 Maribor
Slovenija

Davčna številka: SI95771301
Matična številka: 9428704000
Zavezanec za DDV: NE

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 1.7.2023.

TRR: SI56 6100 0002 8267 020, odprt pri Delavski hranilnici d.d.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov(vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Kiddo prek elektronske pošte postane obiskovalec član spletne trgovine Kiddo. Tako član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini Kiddo. Ob registraciji v spletno trgovino Kiddo pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Kiddo nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@kiddo.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

Do nakupa v trgovini Kiddo pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

S pomikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Prikaži košarico si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (skupaj s ceno dostave), tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete na puščico. S klikom na Nadaljuj na blagajno, se pomaknete na zadnji korak do zaključka naročila. Najprej vpišete podatke plačnika (ime, priimek, naziv podjetja, če želite račun na podjetje, izberete državo, vpišete ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov). Nato izberete ali želite dostavo na drugi naslov, če tega ne želite, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje za Opombe naročila lahko vpišete svoje opombe. Izberete še način plačila in s strinjanjem naših pogojev zaključite nakup s klikom na gumb Kupite sedaj.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@kiddo.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo “Vaše Kiddo naročilo z dne…”, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Kiddo administraciji so na spletni strani www.kiddo.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Administracija naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov.

Po oddaji naročila

Kiddo si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo “Vaše Kiddo naročilo je zaključeno”. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@kiddo.si ali po telefonu, da bo artikel odstranil iz naročila. Kiddo vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo stornira. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Kiddo naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Kiddo ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Kiddo nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Timaja, Maja Duh s.p. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

Kiddo v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u sporočilu obvesti kupca. Kiddo v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v priodameru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (Pošte Slovenija ali GLS dostavne službe) Kiddo ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navednih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 241 751 ali po e-mailu na naslov info@kiddo.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Timaja, Maja Duh s.p. si prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Kiddo in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani www.kiddo.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Podjetje Timaja, Maja Duh s.p. ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.

V primeru, da želite naročiti preko telefona nas pokličete na 041 241 751, od ponedeljka do petka med 9:00 in 14:00. Pri naročilu preko telefona bomo potrebovali enake podatke kot pri naročilu preko spleta. Pri naročilu preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali po predračunu.

Načini plačila

V spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo po povzetju* z gotovino ali kartico ob prevzemu. Opozorilo: Za plačilo po povzetju se zaračuna dodaten strošek v višini 2 €.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu,** ki ga boste prejeli po e-pošti, rok plačila predračuna je dva (2) delovna dneva. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, America Express.
  • Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj PayPal uporabniški račun. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na naš transakcijski račun po ponudbi/predračunu.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Izdaja računa

Kupec prejme račun ob opravljeni dobavi v elektronski obliki (pdf format) na njegov elektronski naslov, ki ga je vnesel ob izpolnjevanju naročila.. Na računu so jasno razvidne cene naročenih artiklov in stroškov v povezavi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa, in sicer za čas/rok, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Cene

Cene izdelkov na spletni strani so prikazane v evrih (EUR) in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave. Le-ti se obračunajo dodatno pred oddajo naročila.

Veljavne cene so tiste cene, ki veljajo ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in pod pogojem plačila na enega izmed načinov, navedenih v teh splošnih pogojih. Plačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače.

V spletni trgovini so navedene cene kot redne (prečrtane) in akcijske (znižane) cene.

Redne (prečrtane) cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Kiddo in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Timaja, Maja Duh s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa ali ponudilo rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Akcijske (znižane) cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Kiddo in veljajo za določen ali nedoločen čas. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene vejajo za količine, običajne za gospodinjstva. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Kiddo. Če le ta ni naveden, veljajo do preklica oziroma do razprodaje zalog.

Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov:

  • Za naročila do 100 € znaša poštnina 3,90 €.
  • Za naročila nad 100 € je poštnina brezplačna.

Pri izbiri plačila po povzetju s zaračuna še dodaten strošek provizije, ki znaša 2 €. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Kiddo. Aktivne kode lahko najdete na sami spletni strani Kiddo, v elektronskem sporočilu ali kakšnih drugih medijih.

Kode prinašajo različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli. Popusti veljajo le ob pravilni uporabo ter na način, ki je objavljen na naši spletni strani. Vsakršna koda je vedno časovno omejena in v kolikor se ne izkoristi v določenem roku, postane neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se med seboj izključujejo in se ne seštevajo, razen v primeru, da je navedeno drugače. Prav tako se popust ne upošteva na darilne ali vrednostne bone.

Uporaba kode za popust

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Vnesite osebne podatke in izberite način dostave in navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
  • V istem koraku kliknite na polje Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode in v polje Koda kupona vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Vnesi kupon.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Darilni boni

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Timaja, Maja Duh s.p. proti plačilu izda v fizični obliki (kupec prejme darilni bon po pošti). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Timaja, Maja Duh s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Kiddo.

Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru naročila darilnih bonov, pošljite povpraševanje na info@kiddo.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 5 let od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Koda kupona vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Vnesi kupon. Če želite unovčiti več bonov, postopek enostavno ponovite.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov. Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala). Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Timaja, Maja Duh s.p. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@kiddo.si.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, Monete, Pay Pala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Neprevzem poslanih izdelkov

V kolikor kupec brez razloga in pojasnila zavrne ali ne prevzame paket, ki je odposlan s plačilom po povzetju, ter od pogodbe ne odstopi pisno, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.

Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo odškodnine za nastalo škodo, za kar mu bo ponudnik izstavil zahtevek vključno s podatki za plačilo, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil preko elektronske pošte info@kiddo.si (oziroma preko drugih veljavnih načinov, ki jih ZVPot predvideva). V primeru neplačila poslanega zahtevka, se zadeva ureja z rednim pravdnim postopkom. Znesek, ki ga zaračunamo, je 7,90 €.

Prav tako si v primeru neprevzema paketa Kiddo pridružuje pravico do sprembe načina plačila ob naslednjem naročilu. O spremembi je kupec obveščen preko e-maila, izbira pa lahko med plačilom po predračunu, s kreditno kartico in PayPal-om.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS dostavni službi, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@kiddo.si ali po telefonu na 041 241 751.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Informacije o odstopu od pogodbe najdete tukaj.

Stvarna napaka

Informacije o uveljavljanju stvarne napake najdete tukaj.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Timaja, Maja Duh s.p., Bazoviška ulica 12, 2000 Maribor. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z Zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr. dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornost kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Timaja, Maja Duh s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti in piškotki. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Trgovina Kiddo bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj Kiddo bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšnem, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Kiddo bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Kiddo je v lasti podjetja Timaja, Maja Duh s.p., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Omejitev odgovornosti

Kiddo se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov inse po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@kiddo.si ali po klasični pošti na naslov: Timaja, Maja Duh s.p., Bazoviška ulica 12, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Timaja, Maja Duh s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Kiddo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Timaja, Maja Duh s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Timaja, Maja Duh s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@kiddo.si ali po telefonu na 041 241 751, od ponedeljka do petka med 9:00 in 15:00 uro.